Ledig dag.

Idag har jag njutit, haft semester. Vad innebär då detta? Joo, gått upp när jag velat, suttit i trädgården med marsvinen, kollat på tv mitt på dagen och sedan solat lite mer ute i bikini :D Ätit när jag varit hungrig och ikväll träffade jag Dilshad och hans bror.

Mycket trevlig dag och jättebra kväll =D Stötte på Arben&Dess också så det blev en trevlig avslutning på kvällen! På lördag ska jag försöka träffa Madu&Dess igen, jag hoppas jag slutar i vettig tid! <3

Aa.. egentligen är jag ganska ytlig nu, men som jag sa en gång förut, så ska jag inte snacka för privat här... så jag utesluter hur jag känner innerst inne just nu och bara berättar hur kvällen varit helt enkelt.

Men älskling.... jag saknar honom redan =( Tror det är bara för att jag ska jobba så mycket, så vi kommer inte kunna ses förrän tidigast tisdag och vi kommer inte heller kunna prata mycket.. Han är min allra bästa vän... Det finns så mycket kärlek i mig. Det finns inget bättre i världen, han är det allra bästa jag vet. Alla kategorier. Det är mäktigt... Det går bara inte att beskriva... Han är allt.

 Du&jag...


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0