Kopenhagen!

Igår var jag&älskling i köpenhamn =D Det var suuperkul!! Fyfan vad roligt vi hade haha.
Vi började med en runda på ströget där vi (mest jag) kollade rean. Jag fyndade en rolig tröja för 25 spänn på Newyorker. "Nobodys perfect.... (but me)". Haha den va kul! Så sann så sann..

Tivoli var sen helt underbart =D Jag hade aldrig varit där förut, gud vad vackert där är och sådana roliga gamla spel! Vi körde hästrace mot varann haha. Hamnade exakt bredvid varandra. Sen blev jag beroende.... av en såndär myntmaskin. Man spelar, så ska man försöka välta ner mynt mha andra mynt. Den är beroendeframkallande, I tell ya!

Jag ska ladda upp en massa bilder sen!! Alla finns ¨på honeys mobil.

Och ett sista meddelande till bitchen : Du kan inte förstöra för oss, det går inte. Men om du vill fortsätta försöka.. Sure, det bara stärker oss ju?

Ni andra måste ju undra, men det är ingenting, bara en bitch som tror hon kan lura i mig att min kille varit otrogen. Jag vet att han aldrig skulle.... :)

Mitt hjärta....

Pusss alla, idag ska jag träffa Madu en snabbis!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0