Host host!

Ja jäkla hals vad det kittlas där nere. *host*

Ledig dag idag =) Var i Lund och träffade hjärtat. Myyyycket underbra eftermiddag + kväll! Var ju urtjusigt väder där ju. Vi hittade ett mysigt fik nära centrum som var billigt! 22:- för en latte och 18:- för cappucino. Dessutom var det hembakad sockerkaka och kanelbullar *mm*. Älskling är underbar. Han frågade mig varför jag inte hade på mig mina nya örhängen. Att han tänkte på det ens! *gullliiii*

Very nice. Vi ska nog åka till Greece om en månad. Jag tänkte att det är bäst att dra innan min skola börjar, så jag ska meddela Boban imorgon, sen blir det väl så antar jag. Hihi. En vecka tillsammans, GUUUUUD vad underbart =D

Hm. Mamma är sur på mig. Hon visar det väldigt tydligt.... Bara för att jag kanske snäste till lite mot henne förut..... Om en liten skitsak. Men men, hon har väl kommit över det imorgon. För fan, man måste la kunna säga till utan att nån ska bli sur (hmm ska jag säg, det var jag som snäste mot henne för att hon sa något till mig) Aja, man själv gör aldrig fel ju :D

Ja... imorgon ska jag träffa Madushaa en stund innan jobbet.

Puss *host* / Miss♦S

 Mitt hjärta på Tivoli ♥ (kvaliteten är inte den bästa, men ändå)


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0