Hellu.

Kära anonym, om jag är på en fest tillsammans med min pojkvän, så ska inte någon av oss dra ut medan den andra stannar hemma, det kallas för respekt. Hur du har det i dina förhållanden bryr jag mig inte om, men så går det inte till i min värld. Och inte i min killes värld heller :)

Men men. Jag vill gärna skriva min blogg ifred, så om du inte gillar det jag skriver kanske du bara ska sluta läsa?

Äntligen har jag hittat till saras blogg :D Ska tipsa er - lifeofsassi.blogg.se. Det var min favortiblogg så glad att du skrev den nya adressen till mig Sara :) Jaha. Idag ska jag jobba igen... Vill hellre vara hemma och njuta av solen.....

Och har bråkat med älskling... så jag hoppas vi blir vänner idag och slutar bråka.... Fan jag ska ha min röda period om några dagar.. Jag hoppas jag inte blir så som jag var sist =( I was a monster... Inte kuuul =(

Nej, men ha det bra !

Puss / Miss S


Kommentarer
Postat av: Anonym

Som sagt, allmänt skum.

2008-07-28 @ 11:59:55
Postat av: Sara

haha tack för du nämner mig snygging! ska nämna dig också :) och anonym: sofie är inte skum, du har konstiga principer när det gäller förhållanden.. det ÄR skumt!

2008-07-28 @ 21:18:49
URL: http://lifeofsassi.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0