Helg!

Nu är det Sofie-helg ;p Äntligen är denna 4-dagarsperioden förbi. Det var hyfsat jobbigt, men inte så jag dööör. Bara så jag känner JAAAA, JAG VILL VARA LEDIG!! hehe. Idag var nog första dagen av många arbetsdagar som jag blev på dåligt humör på jobbet. Gästerna var helt plötsligt tjurskallar allihop eller ungdomar (jääävla ungdomar!!!!) som inte kan tala tydligt, bara mumlar och ska spela cooola. Ska leka "ahh vad det är jobbigt att behöva visa leg" fast de nyligen fyllt 18. Och de ser ju fan ut som 16.

En kollega som är PAIN IN MY AS! riktigt mycket. Jag skrev om henne innan, vad jag minns. Hon som är riktigt närgången? Jag tycker verkligen inte om närgågna folk asså.... Klarar inte sånt. Bara om jag är tänd på personen hehe. Så Dilshad är den enda som får vara närgången.... ibland =p.
Hon var i vilket fall som helst fucking jobbig idag. Började hon påstå att han som betalat henne hade druckit öl fast han bara var 17 (och det var de ungdomarna jag serverade). När jag sedan tittade på hans kvitto stod där 75:-. Men din IQ-befriade sak! Kan han ha druckit öl + pizza för 75 spänn? Jag ville bara säga till henne att hålla käften om hon inte visste bättre. Sen, vad vi än skulle göra, så skulle hon också göra det. Samma uppgifter. Så står hon med en back öl och jag säger till henne att hon kan ställa tillbaka den för det finns öl i kylen. Hon bara står som ett kontaktuttag i ansiktet. sedan... "men varför har vi ens öl där??". Asså... jag vet inte... Kanske, bara kanske för att de ska vara kalla innan vi tar de till baren? Eller ja.. Kanske bara för att vi tycker det är så kul att sätta ölen i kylen, vad vet jag.
Det är inte att denna tjej är en vanlig dum "blondin". Utan hon tror att hon gör allt rätt. Ska rätta mina lappar (fast jag jobbat där två säsonger och vet hur man skriver så vill hon att jag ska skriva såsom HON gör) och göra allting som andra redan gör och vara så närgången. Som jag sa. Bara jobbig.

Nej, nu ska jag inte prata mer om henne =p 2 stycken som blev getingstuckna idag! Ushhh jag hoppas jag klarar mig. Nu ska jag vara ledig och vara med honeeyyyy =D Han kommer redan imorgobitti! Så nu när jag somnar kommer jag öppna ögonen nästa gång när han kommer =D. Mysa i min säng *yeajj*

Godnatt alla! Hoppas allt är bra med er :-*

◊ Miss
S

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0