Grattis hun!

Grattis till min älskling som blev farbror igår :) haha så gammalt det låter :p men iaf. En liten flicka :) ♣

Jag har solat i eftermiddag med min kära mamma som har semester nu =). Ska ut nu igen, skulle bara skriva lite här.. Ikväll ska jag till mormor&morfar på grillkväll sen träffa Madu i stan. Kommer nog bli trevligt :D Nu ska jag bara se vad jag ska ta på mig.. Kommer nog inte bli nåt märkvärdigt :p Men man måste se hyfsad ut ju... Hoppas att där inte är för många fjortisar... Men som tur är vill hon också akta sig från den klungan! Man har växt ifrån det där..

Igår var en rolig arbetsdag, för jag jobbade med Johanna :D. Alltid lika kul haha. Imorgon är det igång igen, en hel dag.. Får hoppas det går snabbt, men jag jobbar med Johanna då med så det kommer säkert bli kul ;)

Puss alla!
/ Miss S

Kolla denna söta valpen^^


Kommentarer
Postat av: älskling

haha aaaaw tack love =D hahaha så söööt du är =$ när ska du bli faster då !! =D puss gumman

2008-07-06 @ 21:23:16


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0