Fan.

Fan. Asså just nu är jag bara förbannad!! Jag blev överbjuden i auktionen om bikiniöverdelen. Och jag, dumma idiot, höll inte koll på den ikväll. Jag var övertygad om att jag skulle vinna - jag bjöd fan 80 spänn och har inte blivit överbjuden på en vecka. Jag är verkligen nere nu. Jag köpte fan underdelen och allt. Vad fan ska jag göra med den nu? Strl 34 är slut överallt har jag hört, så 98:- i sjön 

Fan asså. Dessutom har jag ont i örat =( Tror det beror på att jag tryckte handsfreen för hårt mot örat förut. Och sen mår jag inte bra och ska jobba hela dagen imorgon.

Innan detta pisset kom som en spottloska i mitt överlägsna ansikte så var det toppen. Älskling var här förut och vi hade så jääävla roligt. Roligare än kanske någonsin (?). Haha var helt löjliga båda två =D Bara knasade oss. Satt och snackade en massa med föräldrarna... Tiden gick lagom fort, visst älsk?

Tiden är bara toppen när jag är med älskling... Men nu är jag förbannad. Som sagt. Jag är förbannad för att jag har köpt underdelen för 100 spänn. Att hitta en annan bikini är nog inga problem... men jag ville ha den ffs. men men. I'll get over it. Vi hörs. Nu får jag nog sova... Blir alltid extra dampig på kvällen (natten).


Arrivaderchi.

Kommentarer
Postat av: älskow

sååja, luuugn hjärtat, everything is going to be juuust fine =) who knows, kanske dom har den här i arlöv bibi....hehe puss på dig kärlek <3

2008-07-21 @ 06:08:52
Postat av: Linnli

Faan så synd gumms:( hoppas du hittar en ny iaf. Sånt gör en så piss of alltså.. :/ Miss you.. Linnsi

2008-07-21 @ 11:18:37


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0