En perfekt arbetsdag!

Hola! Ja idag var det en ritktigt bra arbetsdag =) Trots att jag jobbade 10,5 timmar. Jag kände mig så glad och trevlig och lugn och braaa. Hihi. Gjorde inget fel, allt flöt på. Trevliga gäster, fick in mängder med dricks! Jaaa, allt det där tar jag inte åt mig credden för alltså, jag menar att hela gänget fick in dricks (A).

Det fanns två ljuspunkter speciellt. En gubbe som alltid är där ensam och äter hade med sig sällskap idag =D. Han brukar alltid sitta där en lång stund och äta varmrätt, desert, kaffe.. kaffe... kaffe. På midsommar satt han där flera timmar..... O så idag kom han med någon som kan ha varit hans son och hans fru =D Det värmde i hjärtat att inte se honom ensam mer! Och så var det en sååå gullig pojke som så gulligt ville växla pengar och hans lilla hand där.. Han var så söööööt.

Jag har ont i ryggen iaf. Får vila upp mig imorgon =D. Ska till stranden med Dess förhoppningsvis! Sen blir det middag med familjen, mormor och morfar och Dilshad på Bistro på kvällen! Nice :) Får väl prova en planka och se vad gästerna pratar om när de säger att det är det godaste de ätit ;)

Nu är Linn i Grekland fan.. Så NICE! Undra vad de gör just nu.... Kanske inte vill veta! *haha*. Det är lite sorgligt att jag glidit ifrån några vänner... Men jag tror tiden får utvisa vad som händer och sker. Det är livets gång tror jag.





Puss på er!


Igår hade jag och älskling varit tillsammans i 1 år och 3 månader :) Älskar dig hjärtat <3. Vår 16-månaders dag firas i Greece =D Vi föralltid.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0