ahh.

Jag får spel på min hals =( Den kittlas som fan. asså kliar som faan :( och jag måste hosta hela tiden men det hjälper inte. Och några som får spel kanske mer än mig är min familj som allihopa ligger och sover.... =/ Det är inte lätt att vara snäll när man har sån hals.....

Som jag har märkt idag när jag har varit väldigt lättirriterad. Men fan. Jag har gurglat nyss, sånt gurgelvatten som tar bort bakterier och sen tog jag en halstablett och drack vatten. Vad mer ska man göra? fan.

Idag var en trevlig dag för jag fikade med Madu ju :) Alltid lika kul! På jobbet var det också ganska kul, förutom när jag skulle dela ut dricks.. blev massa klydd och inte kul.

asså jag måste sova nu. orkar inte vara uppe en sekund till med denna hostan asså.

Godnatt alla ♥

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0