Arg!

Jag fick mina kläder från Gina nyss.. Blev sjukt arg för linnet med kedjor ni vet, detta:

Det hade helt plötsligt vita kedjor! Jag har skickat mail till de nu och ifrågasatt det. Jag tänker INTE betala för det, jag vill ha svarta, big difference! Detta är kasst, ellerhur? Men det lila linnet satt som en smäck :) Lite tajt om kurvorna hehe, men men man får väl framhäva det man har ibland ;)

Nu ska jag återgå till plugget kära läsare.. Jag tänker bara säg en sak till. Om ni är sugna på nya kläder kan ni gå in på denna hemsidan och bli medlem genom länken här nedan, så kan ni vinna presentkort på gina eller h&m genom att samla ihop poäng på olika sätt. Väldigt enkelt och absolut gratis :) Om ni blir medlem genom denna länk får även jag poäng :)

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=108290 

Puss alla!


Kommentarer
Postat av: Sara

kan du inte visa hur linnet blev sofie? alltså det du behöll :)

2008-12-03 @ 20:40:00
URL: http://lifeofsassi.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0