Ont i magen

... jag har nog ätit något olämpligt =( tänkte ha lite bönor imorgon så magen mår bättre....
Fikade med Madusha innan idag :) Alltid lika mysigt på Fenix - bästa caféet!!

Har inte så mkt att säga, men publicerar en bild på min söta vän hihi.

Dock inte på fenix hihi. Utan på hansa i Malmö. Svindyrt café för fan.. en kanelsnäcka för 25 spänn? ge er! finns inga bra café i malmö... bara riktigt dyra som Waynes och Espresso house. De borde öppna något mer personligt o mysigt o hyfsad prisklass :) Som fenix.. hehe eller Darins, det e också bra.

Aja nog pratat om det. Jag ska hissa något nu :D Jag hissar alla julkalendrar som finns nu med undrbara priser! Blogg.se, Kenza, Vr och en till som jag håller hemlig för jag vill vinna sakerna där :p
Hoppas jag vinner något innan jul! Men jag tror inte det kommer bli så. För jag är bara inte en vinnar-tjej. Inte i spel o lotteri iaf :p Men i livet kanske hihi. Titta bara på mina vänner :)

Kizzes

Ps! Gina svarade och sa att det blivit fel och att de återbetalar mig + står för frakten :) Bra! så nu ska jag leta efter något annat fint partylinne för den pengen tänkte jag. Självklart på Gina ;) Ds

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0