Ny dag.

Idag är en ny dag.. Kanske ska ta nu och försöka ändra min inställning? Idag är ju första dagen av resten av mitt liv.... Shit, om man tänker så blir man motiverad hehe.

Idag blir det stan och julmys med Dess! Har på mig en lila tröja som jag nästan aldrig använt och ska fixa mig lite extra hade jag tänkt :) Det blir man alltid glad av.. Mm..  Ska köpa klappar idag också och en röd tröja till mig :) Vill ha nåt rött till jul hehe.

Men men kära vänner, hoppas ni får en bra dag!
Puss, nu ska jag öppna dagens luckor :D

Kommentarer
Postat av: ...........

hihi du skall ha något rött du unga dam, och jag ska köpa den till dig (stolt)....aja ni hade iallafll kul hoppas jag ?



har igentligen inte mycket att säg här....hmm...tralla lalala la....lala....yeey vi ska ses idag =P haha tönt...vi hörs sen <3 puss

2008-12-11 @ 07:13:28


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0