Lilla julafton!

Igår var en bra dag!! Jag träffade min älskling efter nästan en vecka, åh han e för go!!
På kvällen åkte jag och Linn till Madu, där Anna och Dess också var! Jättekul hade vi! Vi spelade Familje-geni och lekte charader haha. En massa gott fanns det! Annas rockyroads (tror jag det hette) Dess kola, Madus kärleksmums och jag och Linn hade med oss glögg, julmust och Aladin (vilket jag har 80% av förpackningen med mig hem haha). Jag var den enda som hade tomteluva, men Dess hade iaf ett rött linne :D Ni andra - sacre bleu!

Kul jul var det! Kul att ge dem mina julklappar, hoppas Madu fattar att hon skulle lägga i doftgrejjerna i skålen, hon frågade två gånger :p Jag köpte nämligen saker till hennes toalett, handdukar i svart och gräddvit och tvålpump i svart och sedan den där svarta skålen. Hehe som Dilshad sa "Det är ju helt pimp my bathroom".

Typ :p

Här får ni några bilder från kvällen igår och på mig och kärleken. Åhh den bästa julklappen är han.. Helt perfekt... Helt..
Idag ska jag börja på arbetet som ska vara på 6-9 sidor!!

   

Me and my love
   
Vi lekte ganzta och bimbo haha. Lyckades vi?

Ha en bra 21 december!!

Kommentarer
Postat av: Madu

åh... vi hade så kul:) tack för presenten.. nu ska jag pimpa min toa hehe tack gumman kram

2008-12-21 @ 13:33:29
Postat av: Linn

Hade verkligen jätte kul jag också :) Tack sååå mkt för presenten, var superfin hihi.

2008-12-21 @ 16:42:55
URL: http://linnsi.webblogg.se/
Postat av: Gossip Girl

God Jul & Gott Nytt År, xoxo Gossip Girl

2008-12-22 @ 20:25:52
URL: http://xoxogossipgirl.webblogg.se/
Postat av: Dess

Nu har jag äntligen dator igen och kan läsa din blogg=) Försökte sno bilderna från dig från vår mysiga julkväll men gick inte ens att förstora.. Är det jag som saknar ngt i den nya datorn lr är det ingen som kan sno bilder? hehe konstig fråga men vill fylla den tomma datorn NU!!

2008-12-25 @ 19:41:06


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0