Knäckebrödsmulor

Innan ikväll fick jag knäckebrödssmulor i ögat. Hur lyckas man med något sånt? Jo, man försöker ta ut knäckebröden från paketen som står i ett skåp ovanför huvudet. Haha, jag började mest skratta och sa till mamma att jag hade fått knäckebrödsmulor i ögat. Hon där ja och varför tar man inte ner paketen och tar istället?

Hehe lite komisk upplevelse. Jag skulle ladda upp några bilder här på linnet som passade, men när jag lagt in de i datan insåg jag att man inte kan ha strumpbyxor till.. om man inte vill överraska sin partner en fredagkväll. Icke vänligt för bloggen! Hehe. Visar en annan gång ;p Jag hoppas Gina svarar imorgon! Får vi se hur de sköter detta misstag...

Aup och på fredag ska jag ut med flickorna.. Alla utom Linn, trist!! Dess skulle ta med två kompisar sa hon, så vi blir ett litet gäng, trevligt :) Ska till Class, för Joddla med Siv är på Grand, det vill man ju helst undvika! Bonneband = bönder =... inte Sofie. Hehe. Iofs vill jag ha en minigård när jag blir äldre... men för det ska jag inte lyssna på bonneband, lovar :)
Får väl se hur jag gör med situation hår då. Inte det lättaste.. För er som inte vet så fick jag ett infall att klippa mig kort. Följ inte det infallet, snälla! Ångrar mig som faan. men det växer snabbt faktiskt, har redan en hyfsat lång hästsvans, i början var det bara en spretig tofs som stod rätt ut :p

Aja, uppdaterar såklart med min outfit för kvällen :)

Puss o kram /knäckebrödshäxan


Kommentarer
Postat av: Knäckebrödshäxans älsking

hahahaha jag håller fan med din mossa!! är du så lat så att du inte ta ner paketet...så blir jag väl tvungen till att pussa ditt öga >=( aja men jag hoppas att knäckebrödet smakade =D

hehe oj...jag tror det blir en överaskning till mig..fast kanske blir en söndagskväll ;) eller maybe germany ? who knows....who knows...

du är då dum din åsna...okej

KÄRA LÄSARE, OM NI BARA VISSTE HUR VACKER SOFIE ÄR I DE HÅRET HON HAR SÅ SKULLE NI NOG OCKSÅ SMÄLLT TILL HENNE LITE NETT I BAKHUVET SNETT UPP..!!!

så nu hoppas jag att alla blitt informerade =P nu återstår du att du ska lära dig att veta att du är fin shiihead!! puss shiihead ;P

ps..hade skitont i halsen inatt...kunde bokstavligen inte sova så bra, vaknade skitmycket om natten...men gjorde något annorlunda idag på morgonen...en kopp kaffe med två stora teskedar honung...känns redan mycket bättre =D puss

2008-12-02 @ 10:38:02


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0