Ho ho ho!

Nu är min blogg julpyntad och fin, vad tycks??

Jag har suttit vid datan sen jag vaknade hehe, kl tio ca,.. Nu är det dags att städa buren o sen gå ut en runda faktiskt :) Tvätta bilen måste jag också, den e skitig!

Igår var en rolig dag :D Jag blev totalt överraskad av min kära pojkvän. Han smsade på förmiddagen och sa godmorgon, att han skulle äta, duscha o sånt sen köra.. Han skulle komma vid halv ett kanske.. Jag åt frukost, sen satte jag mig och framkallade foton på datorn. Han ringde och sa "Jag kör nu blablabla". Vilket ju tar en timme. Plötsligt öppnas dörren till mitt rum och vem står där :D Hahaha jag blev så chockad där jag satt i pyamasbyxor och en turban i huvudet. Haha. Riktgit kul! han är så sööt, han hade tagit bussen redan vid tio och bara låtsas att han vaknade då.. Awww nutti!
Längtar tills vi bor närmre varann
och vi kan ses när vi vill, åhh så underbart! Mitt hjärta av guld..

Jag ser en fasan utanför förnstret... de brukar vara i vår trädgård ibland :p Kul.

Julpussar till er ;)

Kommentarer
Postat av: Linnsi

Åhh, så fint du har pyntat :D Riktigt juligt och mysigt ju!

2008-12-08 @ 14:38:42
URL: http://linnsi.webblogg.se/
Postat av: Sofie

Bra skriven kommentar i Söderlunds blogg angående herrtidningar! : )

2008-12-08 @ 19:12:18
URL: http://sofiethatsme.blogg.se/
Postat av: Hoe Hoe Hoe =P

hahaha jag ville bara se en förvånad sofie =D haha och jag såg inte bara det...en förvånad sofie i pyjamas ;) aja det va kul..jag vaknade nog kl 8..



ja det hade verkligen underlättat om du bott här, sluppit alla dessa telefonsamtal, jooo klart vi ska snacka då o då men jag menar att det inte kommer att vara sååååå mycket, shit!!



den va fin din lilla blogg, hehe du i luvan va också ett ögongodis ;P ciao ciao

2008-12-08 @ 23:26:42
Postat av: Astrid Sandin

Haha vad gulligt :D

Gjorde liknande på min och min pojkväns månadsdag för ca två veckor sedan. Vi bor en bit ifrån varandra, han i Stockholm och jag i Uppsala. Så jag sa att mitt tåg hade blivit försenat och att det kommit upp massor av saker så att jag inte skulle kunna komma förrän sent på kvällen.

Men så kom jag upp till hans hus och gick bakvägen in och överraskade honom. Och där stod han och tände ljus över hela rummet. Haha, gulligt eller hur? :D

2008-12-09 @ 01:17:35
URL: http://tidws.blogg.se/
Postat av: Sofie

Sv: Ja det ligger något i det du säger faktiskt. Jag tycker att hjärna och personlighet är det viktigaste hos en partner. Tycker inte riktigt om de här idealen som hela tiden ska uppmärksammas! Silikon och operationer hit och dit! I detta samhälle ska tjejer tydligen inte vara något annat än onaturligt snygga. Tragiskt!



Varför inte bara duga som man är!? Tycker att vi tjejer förtjänar mer än att bara vara objekt i killarnas ögon hela tiden.



Tack för din åsikt föresten och kul att du gillar min blogg!:) Du har så rätt i det du säger. En blogg ska innehålla sådant som berör människor och samhället. Inte bara kläder osv, finns så mycket viktigare saker här i världen!

2008-12-09 @ 21:34:09
URL: http://sofiethatsme.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0