Gossip girl!

Äntligen är det tillbaka i det spännande stuket det alltid varit! Åh så bra det är. Jag tycker att Lily är en jättebra skådespelerska! Från början gillade jag Serena mycket, men hon har blivit så konstig. Jag tycker det är mest intressant när Blair är i bild. Vill att hon och Chuck ska finna varandra.. fast det har de ju redan. Men time for some action!!
Vem är er favorit?

Det är också bra att Dan och Nate har blivit vänner.. men jag tycker lite synd om Chuck, han är så ensam. Och hans pappa är elak =/

Här har ni länken till en blogg om Gosip girl!

Xo xo ;)

PS. Jag fick VG på senaste delkursen, Im the best! JAG FICK INTE C!! Haha ska bli spännande att se om jag fick A eller B. A är bäst ;) DS


Kommentarer
Postat av: Sara

hoppas du får A sofie :) men det tror jag säker!

2008-12-23 @ 16:57:36


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0