Burlövs center

Idag bar det av till Malmö med Madu :) Träffade linn i Burlöv. Buuurluuuueeeev. :p Hade ont i magen, så det förstörde min stämning lite, men nice iaf att kolla lite i affärer. Jag hittade ett skiiiitsnyggt linne som satt som en smäck på mig, men det var så urringat att jag inte kunde köpa det. Liksom, hur mkt ska man fylla upp en XS? Hallå. Det är väl inte direkt vanligt att vara XS och ha så speciellt stora bröst. Men men. Synd att jag inte kunde köpa det i alla fall. Madu fick ett par fina skor och Linn en klapp till hennes syrra!

Vi fikade med min pojkvän :) Jättekul! Jag ville att han skulle komma för att han inte träffar mina kompisar spec. ofta. Speciellt Madu har han inte träffat så mycket... Har inte så mkt mer att säga hehe. Åt quornfilé till middag, gott som fan!

Här får ni lite bilder från idag :) Tyvärr inte på alla tjejer för att en eller en annan gjorde fula miner... Inga namn nämnda.. *hostlinnhot* haha.


  

Nighty!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0