Upp som en sol, ned som en pannkaka.

Hejsan alla glada!
Idag har varit en superdag =D Hade baaaauuuta-roligt med mormor. Det roligaste var när vi skulle köra dit och mormor envisades om att det låg i andra änden av stan än vad det gör.. Så vi körde runt lite innan vi frågade någon och såklart hade jag rätt hehe. Jag har ju varit där ca 30 gånger eller mer och hon har varit där en... He he.
Mysig dag! Provade lite smått o gott o checkade in lite grejjer som jag ska kolla på imorgon! Gina - here we come!!
Hittade ett par bikinitrosor iaf =D På twilfit (är glaaad att jag gick in där, fast jag inte trodde de hade!). Mormor var en aning bedrövad för att det var det enda hon fick ge mig :p Hon vill alltid skämma bort oss hihi. Men jag vill inte ta emot kläder från henne.. det känns dumt..

Anyway. Fan vad jag snackar engelska på jobbet! Many of our guests are german you know.. Or from Zwitzerland like a couple today.... Sometimes its hard with the communication... Hmm either I dont know the right word (like you know all the food-words!) and sometimes their english is not splendid. One problem for me is to recognise and remember which ones of our guests are swedish and wich ones are foreign! Yesterday I spoke english with a danish man and that felt a little bit embarrising... But but. Hehe. I dont feel really comfortable in the english speaking situations, especially not when they talk like real englishmen. Okey if they suck, then I dont mind speaking english =D

Well... One thing is for sure, I have always written a LOT BETTER than I speak... I just get nervous and sounds like a fucking beginner =p

Now I'm going to stop this chattering and sleep! Weaaayyy tommorrow Malmö with Madusha and then meet Linnsi!! ♥

Good night! *kiss*

Hur mycket var klockan när den uppfanns??........

ps. Bra att ni börjar kommentera men ni kan gärna skriva namn :) Om ni vill att jag ska se det förstås! ds.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Verkar inte som att någon vill kommentera din töntiga blogg

2008-08-15 @ 01:34:38
Postat av: älskow

haha HEY TJOCKIS!!!! du som kommentera... Va fan är det du vill va?? sofie, tro mig, du kommer verkligen hamna i problem, och jag har verkligen varit snäll och inte sagt något över alla dina stalker besök och allt va det är, märk mina ord, du kommer hamna i problem okej, jag hoppas du läser detta ditt feta helvete! 16 månaders stakling, va i helvete..du ska väck!

2008-08-15 @ 06:17:09
Postat av: Sofie

Vad i helvete! :S Jag antar att det är jag som sofie Sofie # det feta helvete", får jag lov och fråga vad jag nu blir anklagad för ? Ärligt talat, jag har sagt det innan.. jag skiter i er, för några veckor sen var det något jävla sms jag skickat bla bla, som vi kom fram till inte ens var från mig, vad är det denna gången ? Att jag läser hennes blogg ? Alltså ursäkt, dra inte in mig i röran, jag skiter i er , då kan ni väl snälla skita i mig med :) Ha de

2008-08-15 @ 10:35:23
URL: http://sooffizz.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0