Slöseri!

Fan. Jag ser mycket fram emot framtiden. Och när den kommer så ser jag fram emot en annan framtid.. Som nu, här är en lista på saker som jag ser fram emot i kronologisk ordning:

* Hitta en bikini
* Tjejkvällen med brudarna
* Shoppingdag med Madu i Malmö
* Resa med honey
* Skooooolan!!
* Flytta hemifrån (fast det är typ ett år till... )


Jag längtar sjukt efter skolan. Visst trivs jag på jobbet, men jag vill tillbaka till skolan, plugga och ta på sig nice kläder ;) Ta en morgonkaffe och snacka skit med brudarna och Elmi. Ja... Lektioner och allt. Men det är tragiskt att jämt längta efter något, eller är det inte det? Jo. Hmm. Det är längtan som ibland får mig att bli glad en dag... men nuet borde vara viktigt.

Oj vad jag blev eftertänksam vid denna tid på dygnet.. Idag var en seg dag på jobbet!! Städade lokalen, drack kaffe, städade, åt, städade, åt igen, putsade fönsterna, hade hand om gäster, Josse kom (yippi), hade hand om gäster, torkade bord, snackade skit, drack chokladmjölk med mjukglass i... Gick hem. Mohaha. Fan vilken intressant dag *bahh*

Imorgon ska jag besitkiga min pärla *nervös*. Men även solen har fläckar, inte sant? Ska träffa Madu också. På freeedag blir det älsk, men nu ska vi ta en dag i taget så jag inte slösar mitt värdefulla liv :D

Puss / Miss S ♣


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0