Shopp-shopp!

Yeaaa man, nu har jag varit i farten igen!!!!! Asså när jag väl börjar shoppa lite så sitter suget i.... Kommer ni ihåg när jag hade en månads uppehåll? Hehe. Ska nog ha det igen snart! Behövs :p Så jag inte helt plötsligt har slösat för mycket av min lön.

Men nu ska jag visa er vad jag köpte!!

 <--- Skjorta. Väldigt nice och skön.. Soft/snygg stil liksom.

 <-- Underbart snygg, tjock och skön tröja från h&m! Bra till hösten för en som fryser som jag (A).

 <--- Mina nya jeans som jag köpte i Malmö! Väldigt snygga faktiskt, gillar fickorna :)

 Urgulligt läppglans som jag vann på Tradera! Me love!


Ps. Min brorsa klarade teorin, såklaaart ;) Han fick 58, en poäng mer än mig! Jag måste erkänna att jag är grymt imponerad! Trodde ej han hade pluggat så bra. Grattis brorsan!

Smack! / Miss S

Kommentarer
Postat av: Anonym

hohoooo my god! =D du va fan ta mig en riktig pudding ;) hehe ej bokstavligt, men grrrrrrrrrrr!!!!! när ska vi ses då pärlan ;)

du kan ge mig ditt nummer och så kan jag ge dig mitt så kan vi snacka med varandra, hade verkligen varit nice och träffa en fin tjej....

oh jag vet, ska vi ses i grekland på lördag ;D hade vatt något, för att ha oss ett livs upplevelse =D puss sex-booom!!

2008-08-20 @ 19:44:09
Postat av: Sara

Cad fint läppglans :) urgulligt!! jag gillade dina jeans också! :D hehe om man har otur kanske mitt hår blir lila :P

2008-08-21 @ 19:55:05
URL: http://lifeofsassi.blogg.se/
Postat av: Linnsi

Såå fina kläder gumman! Du och jag får fanemaj ha en shoppingdag sen när du kommit hem från resan, alltid lika kul ju;) Saknar diig som faan.. Men efter din resa kommer jag vara ledig vaaarje helg:D Sorry, lite lång kommentar:P Men what ever;)

2008-08-21 @ 21:04:45


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0