Oxå?!

Som ni kanske vet är ju jag en liten språkpolis.... Men detta tog ändå priset! Jag och Dilshad har ju försökt få ut av Apollo vad som menas med "lägre standard och minikök", som jag sa, lättare sagt än gjort! Först mailade de bara en text kopierad från deras hemsida, där det stod just "minikök", fast min fråga var VAD BETYDER DETTA. Sedan efter vårt andra mail svarar hon såhär (!):

"Hej igen, ursäkta om jag var otydlig. De äldre lägenheterna har oxå kylskåp. Vänligen Åsa"

Det där lät ju väldigt proffesionellt eller vad säger ni?


Okej, nog med klagomål. Jag är så jävla lycklig bara =D Känns som att massa roliga saker väntar hela tiden! Bara 2 veckor kvar på Bistro!! Visst har det varit en bra sommar på alla vis, men nu vill jag faktiskt återgå till skolan! Läste 40 sidor igår i boken jag redan har beställt =D "Migration och etnicitet - perspektiv på ett mångkulturellt Sverige". Jävligt svårt språk, men när man väl kommer in i den så finns där många bra meningar hehe. Ska bli hur spännande som helst att börja läsa igen =D Utlänningslag och flytkingrätt, spännande!
Hoppas nu bara att jag har beställt rätt bok.... Men annars så lär jag ju mig något ändå, ellerhur ;D

Vid fyra ska jag till stan o kolla efter bikini i godan ro, sedan kommer lovi och vi ska ha en myskväll =D Ska hitta någon liten present till Madu också för att hon lånar ut sin lägenhet :)

So long ;) / Miss S ♣

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0