Noll koll på dagarna

Nyss var jag inte säker på att det var lördag idag. Sen fick jag för mig att Oskar kom till oss igår, när han kom för några timmar sen. Haha, allmänt förvirrad?

Nåja. Idag är det i varje fall lördag. Jag saknar Madu. Men vi ska ses på tisdag :) *yippi*
Igår jobbade jag typ elva timmar, men det var skitkul. Skitkul på jobbet. Spännande idag att se hur mycket dricks vi fick var, för vi fick verkligen mycket!! Börjar jobba klockan 18.00.

Ska snart upp och fixa till mig lite. Imorgon ska jag och älskling till Fiiiields =D *yiippiii* Jag hoppas på en toppendag där borta! Om ni inte vet, så är det ett stort köpcentrum i Danmark. Behöver lite smått&gott till vår resa! Som är inom 3 veckor!!!


Love!

 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0