Lefkas :D

Jag&älsk kollar resa just nu =D Vi tittar på Lefkas, en grekisk ö som ligger nära fastlandet. Verkar heelmysig. Men jag måste bara ringa Apollo imorgon för att kolla upp lite om det hotellet som erbjuds...

Idag har varit en helmysig dag! Madu e såå gullig hihi. Fick ett linne av henne som hon inte ville använda - skitfint =D Hon gillar inte färg och hon ger sina färg-misstag till moi haha. Me like coulors! Sedan ägnade vi säkert en halvtimme på Bokia och tittade på kalendrar! Haha men gick därifrån utan någon.. Jag och käärlek ska låna hennes lägenhet på fredag =D Så sööt hon e som lånar ut den. Vi ska ha helmys då med film o gott o en massa mys ^^

Min pärla gick inte riktigt igenom besiktningen idag. Måste byta stötdämparna, men det var jag beredd på. Det är inte så farligt dyrt ändå.

Nej,. nu lämnar jag er med denna bild på det fiiiina linnet jag fick (A).

Kiss kiss / Miss S ♦


Mitt vackra ansikte fick vara utanför bild denna gång ;)


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0