Låååång dag!

Idag har varit den längsta dagen jag förmodligen någonsin har upplevt. Och jag känner mig äcklad haha. För att det har även varit en onyttig dag!!! Ska inte ens nämna vad jag ätit haha, det kan vi ha osagt! Har jobbat med Josefin och då blir det en del......

Har tänkt på Lefkas hela dagen =D Vi är sååå nära att boka, vi måste bara veta vad som menas med "enklare köksutrustning". Försöker just nu få ett svar om det finns kylskåp... Lättare sagt än gjort!!
Jag vill bara boka med en gång!!!

Imorgon ledig =D Uhh så roligt. Ska ta hand om mina flicks och sedan... en annan sak. Jag berättare mer om det sen!

So long ;)
Pusspuss / La chica

Jag har hittat en skiiitsöt hundras! Kolla denna länk och klicka på galleri! (de tillät inte kopieringar, kasst!):

http://www.tibetanskspaniel.com/Galleri.aspx

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha så roligt på semestern! du kommer ju bli riktigt brun nu hehe.<3

2008-08-09 @ 21:23:46
URL: http://lifeofsassi.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0