Kalispera!

Nu är jag hemma sedan några timmar tillbaka! Känns konstigt... Imorgon vaknade jag i Grekland och nu sitter jag i min säng igen, precis som om jag aldrig har varit borta...

Jag kan säga att resfebern försvann snabbt! Det var så jukt underbart där borta, vi upplevde så sjukt mkt kändes det som och såg vackrare platser än jag någonsin sett. Veckan gick fort, men ändå kändes det som om vi varit där en mindre evighet tillsammans... Att bo med älskling kändes helt naturligt, såklart =D.... Vi bara längtar tills att kunna flutta ihop nu.

Jag har inte lagt in bilderna på datan än, för vår digitalkamera går bara på den stationära familjedatorn och sedan måste jag föra över alla med ett minneskort och ändra deras format i paint för att sätta in de på internet.... *puhh* dont get me started!

Jag ska iaf återkomma imorgon med bilder (några utvalda av de 165 st som vi tog...) och berätta lite mer om vad vi gjorde. Men det viktiga att säga var att jag är hemma, jag mår bra, resan var problemfri (mitt VISA-kort funkade inte, men jag har ju en rik kille... he he), underbar, fantastisk och sjukdomsfri =D

Kalinichta! Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Linn

Välkommen hem gumman! Du är saknad!:D

2008-08-31 @ 09:55:15
Postat av: Sara

<b>Åhh nu vill jag resa :) hoppas du hade det bra därborta! :)</b>

2008-08-31 @ 11:15:55
URL: http://lifeofsassi.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0