Hejdå brorsan!

Nu har Henrik åkt till Agia Napa....  Kändes lite sorgligt när han åkte. Jag är lite orolig för att något ska hända.. Typ att han hamnar i slagsmål, dricker för mycket och gör något dumt. Allmänt trubbel.... Men men. Några tårar fälldes väl. Nu har jag nyss städat hans rum, för som vanligt såg det ut som en bomb :) Så nu är det fint medan han är borta.

Här är hotellet han ska bo på och sedan en fin bild :) Hoppas han får riktigt roligt med polarna iaf!

     
    


Jag pratade med mormor också och vi ska  åka till Nova på torsdag :) Idag har jag tagit det lugnt och tittat på film, "Rika vänner". Den var faktiskt en väldigt bra film att bara softa till. Sedan fick jag ett vykort från Linn i Sardinien. Fick titta på medelhavets finaste strand, Stintino, som de hade besökt och idag är de på Korsika :) Saknar henne faktiskt. Nu när hon är borta... Jag ska försöka träffa henne på lördag :)

Jaja mina vänner. Nu ska jag titta igenom lite foton, sen blir det jobb ikväll. Och tack Sara för du skrev om koftan, har fan tänkt på den idag! Måste ha en sån :D En mörkgrå eller ljusgrå =D

So long! / Miss S °

Kommentarer
Postat av: Anonym

så snäll du är som städar din brors rum haha

2008-08-12 @ 17:29:22
URL: http://lifeofsassi.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0