Haj.

.. på daj. Godkväll.

Idag fick jag sms från Sardinien! Linnsan som skrev att de varit på båttur och att hon ätit musslor hihi. Får träffa henne sen när hon kommer hem.. Vet ni när vi träffades sist? Innan jag skulle till Öland. Alltså en månad och 11 dagar sedan ungefär.

Idag på fields hittade jag en hel del fint, men dock ingen bikini. Jag ska leta vidare...


Det roligaste som hände idag och något att minnas var när jag och älsk satte och ner i tåget och drack kaffe och åt baklava i godan ro.... (skitgott förresten!) och sen ser vi att det är Karlskronatåget vi sitter på! Av som faan, men vi hann innan det började rulla haha. Och sedan fick vi vänta 20 minuter på Danmarkståget hihi. Jag gav älskling en suuuperfin jacka också =D. Honom i den får mig att längta till hösten... (nästan)...



Soo long ;)


/ Miss S ♦


♥ Dansk glass ♥ rea ♥ guldiga klackskor ♥ blusar ♥ Jag har blivit brun! ♥ DILSHAD! ♥




Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0