Goodbye Bistro!

Idag var sista dagen på jobbet. En mycket lååångsam sådan. Denna sommaren har gått snabbt och jag är stolt över mig själv =D. För jag gick verkligen in för det, tyckte det var kul, hittade ljuspunkter och försökte verkligen att trivas och det gick bra! Jag är glad att jag jobbade där igen. Människorna, mina kollegor, har varit fantastiska! Jag har träffat så söta tjejer och man lär sig prata med så sjukt många olika sorters människor, något jag kommer att behöva i framtiden. De gamla - Johanna, Josefin och Vlada var lika underbara som alltid och sen kom några nya - Jessica, Niclas&Jimmy (kockarna), Cissi och Frida, som också var helsköna. Spec. Jessica fan... Kommer sakna tjejerna faktiskt =/ Och det tråkiga är att jag missar personalfesten, för den är på fredag! Synd!

Men iaf. För att avrunda det hela så har sommaren på Bistro varit lärorik, rolig, jobbig, gränstestande och underhållande =D

Ett kapitel avslutat, ett nytt ska börja... Hösten -08. Den första riktiga terminen på IMER. Och i övermorgon ska jag faaaan till Grekland =D Om exakt 29 timmar ska jag bege mig till flygplatsen! :S Sickt!

Innan dess ska jag sova, fika med Madu, sola, packa, skönhets-stunda mig :p Hur ska jag hinna??? Rättare sagt så ska både jag och mina flickor ha skönhetsstund! De måste vara fina när jag är borta *hihi*



Vi hörs imorgon!
Godnatt!!



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0