Godnatt!

Har fördrivit den senaste timmen med att kolla efter lite smått&gott på tradera. Hittade lite nytt smink som jag lade bud på. Behöver nämligen en bra mascara och kanske lite höstögonskuggor aldrig är fel?
Vet ni vad??
Idag var jag riktigt kreativ! Jag gjorde om min svarta bikini-bh som jag fått i en tidning innan i sommar. Satte dit foder inlägg från en annan bikini. Alltså foder kan man säg, ni brudar vet vad jag talar om :) Den bestod nämligen bara av typ förut. Sedan pyntade jag med lite pärlor från ett gammalt halsband. Men vet ni vad? Jag ska köpa trosor också, sen visar jag er, okej? Så kommer det säkert inte att finnas ett par helt vanliga svarta bikinitrosor nu... bara för att det är jag som letar. Det finns alltiiid, så jag hoppas det finns nu!

AA, en riktigt softig dag idag! :) Imorgon blir det Nova med mormor :) Fredag Malmö med Madushaaa och sen en liten sväng på festivalen med Linn hoppas jag.

Pöss och godnatt! Nu måste jag sova, för jag ska gå upp 8.00 imorgon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe kommer säkert bli jättefint :)

2008-08-14 @ 12:26:11
Postat av: Anonym

Looooooool =)

2008-08-14 @ 20:07:31


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0