Fullt upp!

Bahhbidibahh :p Känns som att jag iiinte har mkt tid över nu :S
 Mormor hade ju frågat mej om jag kunde hänga med till Nova någon dag, menn jag vet i kattsingen när det ska bli! Möjligtvis torsdag för då börjar jag klockan 18...

Aja... Jag vet inte. Vet inte när jag kan träffa Dilshad heller. Men på tisdag ska jag iaf träffa Madu :)

Ibland känns det som att jag liksväl kunde jobbat hela tiden. Jag är lycklig på jobbet faktiskt.. Har massa vänner runt mig och människor som får mig att le :) Vi har trevligt ihop... Jag hoppas bara inte att jag kommer känna mig dödsensam i höst när jag börjar plugga..... Det finns stor risk för det. Men men. Som sagt. Jag mår bra när jag är på jobbet.

Puss hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha pajgalning är bara förnamnet :P ja den är riktigt jmysig. kostade bara 179 på gina.. så åk dit innan den tar slut snyggo. puss :)

2008-08-11 @ 00:52:50
URL: http://lifeofsassi.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0