Adios amigos!!

Här sitter jag i sängen... med resfeber! Nu vet jag vad resfeber innebär.... Orolig, nervös, ledsen.

Jag har aldrig varit utan min familj en vecka, har aldrig varit bortrest ensam, alltså utan familjen... Det känns konstigt. Jag känner mig nervös inför att åka till ett land så långt bort.... Jag tänkte aldrig så innan, men nu timmarna innan så drabbades jag! Det är därför jag fortfarande är uppe... för jag vet att när jag vaknar så ska jag åka och jag är sååå nervös.

Men jag vet att när vi väl är på flygplatsen kommer älskling att ta hand om mig så jag glömmer oron :) Allt kommer bli toppen. Dags att kliva in i vuxenvärlden hehe.

Men men, jag hoppas ni alla läsare får en bra vecka, så hörs vi den 30, nästa lördag!

Nu ska jag upp om 4 timmar... Bahhhh!!

Puss&kramar, ska tänka på er när jag ligger med en paraplydrink i solskenet med blickarna ut över det kristallklara vattnet.....

;) So long! / Sofie

ps, medan jag är borta så har jag en annan superbra och superrolig humorblogg ni kan kika i!  http://ostrukturerat.blogspot.com/ ds.

Kommentarer
Postat av: Sara

Ha det fint sofie :D och stek som in i!!

och ja, du har rätt .. hehe jag är ju gay :P

2008-08-22 @ 23:37:26
URL: http://lifeofsassi.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0